PageS :)


F-O-L-L-O-W :)

Sunday, January 23, 2011

Saya teringin sangat ~

Salam.....

Pada tahun 2011 ini , saya mempersembahkan 'wishlist' saya ~
:face59:Saya teringin sangat ..............


:i: Jadi RAJA of the blog :29:

:44: Dapat sambut bday tahun nie dengan kawan kawan :96::95:
";})();ButtonMouseDown(this);'>";})();ButtonMouseDown(this);'>
:face51: dapat 5A yang sangat menggodakan tu !! :face50:

:o: ada laptop , handphone and bilik yang tiada sesiapapun akan kacau :30:


:98: dapat jadi Tokoh Nilam , Tokoh Pelajar , Olahragawati ~ Kiranya semua saya nak rembat :face61:


:face38: dapat jadi Penolong Ketua Pengawas :x:

Ya Allah , kau makbulkanlah doa doa ku yang sangatlah saya nak ini ... Amin~~~~:r:



Lol , :face72: Ntah apa apa jelah doa saya nih . So , korang pun aminkan doa saya tu ya ! Insya-Allah , saya doakan korang dapat apa yang korang nak :face45:



:88: Azween :128:
Pandai pun baca :),tapi kalau pandai baca je ,kenalah pandai komen gak -.-

No comments:

Post a Comment