PageS :)


F-O-L-L-O-W :)

Friday, January 7, 2011

School DAYS ;)

Salam ....

As I thought , 2011 is now my lucky year :D

Yeah , 2010 was my unlucky year . Anyway , I LOVE 2011 ! Awesome Year, dude ;)

Cerita pasal sekolah , apa yang korang buat ? I got jawatan dalam Persatuan/Kelab, Permainan & Badan Beruniform ..

Persatuan : Persatuan Keusahawanan ( AJK Tahun 6)
Permainan : Permainan Dalaman (Pengerusi)
Badan Beruniform : Pandu Puteri Tunas (Pengerusi)

Muahahaha xD Banyak , en ? Memang aku nak rembat semua :P Alala , yang kawan-kawan ku yang sama sekolah iaitu SKRajaMuda, jangan salah faham pulak .. Kita kan selalu hadir daripada korang :P


Okay okay , jangan marah aku sudaa ,

Petang tadi , Haziq yang sengal lagi sengal , pergi usik orang -___-"

Kita tengah rehat , sambil cerita cerita , dia tetiba duduk belakang kitorang dan bagi salam "Assalamualaikum" .

HAHAHA , saya pergi jerit sebab terkejut . Sumpah gila nampak macam hantu sehh , selamat rambut dia tak panjang :P

Okaylah . Nak pergi uruskan benda lain pula .. Ni masukkan entri saje saje je :P

Sincerely ,

Azween ;)

Pandai pun baca :),tapi kalau pandai baca je ,kenalah pandai komen gak -.-

No comments:

Post a Comment